Mišljenja si da je TikTok samo za klince?
TikTok se neprestano razvija. Sve više osoba svih dobnih skupina danas aktivno koriste upravo ovu mrežu.
Kronološki gledano, kada je TikTok startao većina korisnika su upravo bili klinci. No, kako vrijeme prolazi i ti klinci više nisu klinci. Da bi bili u toku i stariji su se uključili u svakodnevne preglede.
Mlađa populacija svoje upite pretražuju upravo putem TikToka. Smatraju da su objave na TikToku relevantne i vjeruju onome što vide.
Sjetimo se samo da je nekada Facebook bio za klince. Isto se desilo i s Instagramom. Google su nekada koristili rijetki tj oni koji su imali kompjutere. Mobiteli su imali zeleni ekran a poruke su slali tako da su određenu tipku nekoliko puta stisnuli kako bi dobili slovo.
Google danas imaju i koriste skoro svi. Prva stvar koju vas pita vaš smartphone kad ga uzmete u ruke je "odaberi jezik" a druga "postavi svoj Google račun"
Kad se pojavio Facebook samo su ga mlađi koristili. Nije bilo oglasa. Najviše je služio za kreiranje albuma sa slikama kako ne bi morali slati sliku po sliku mailom "Daj mama, otvori si Facebook i pogledaj slike!"
Vrhunac je dosegao već 2010. Mnoga poslovanja su se unaprijedila upravo uz Facebook oglašavanje
Instagram je bio samo za mlađu populaciju. Mogle su se postaviti samo slike. Danas većina malih poduzetnika koristi Instagram kako bi podržali svoje poslovanje
TikTok
TikTok je mreža koja ima uzlaznu putanju. Svakodnevno sve više ljudi provodi sve više vremena upravo na ovoj društvenoj mreži. 2024 TikTok je počeo s oglašavanjem i u Hrvatskoj.