Kako su propali i najveći?

Home > Blog

Nekidan me uzdrmala vijest o propasti jednog velikog brenda. Pa kako je to moguće!? Tako dobar proizvod koji žele žene diljem svijeta 😳
Imali su tako dobar poslovni model! Organizirali su parttyje na kojima su prezentirani proizvodi i njihovi benefiti. Dođeš samo kao potpora frendici i odeš s 5 kutija i dogovorom da ćeš iduća ti organizirati partty 🥳
No, marketing je živ organizam koji se razvija, mijenja i prilagođava.
Nekada su samo najveći mogli *ulagati* u reklame koje su se vrtile na radiju, TV-u. Da, ULAGATI je ključna riječ. Marketing nije trošak već ulog u poslovanje!
Poslovni modeli preporuka, članstvo, od vrata do vrata i drugi vrijedili su kad smo se više družili uživo. Danas smo (iskreno) svi vezani uz svoje handy-ekrane…
Ista stvar se dogodila jednom od nekad poznatijih make-up brendova na našem području. Bili su toliko poznati pa su prestali s TV reklamama a nisu popratili trend digitalnog marketinga. Njima to nije trebalo jer su svi za njih znali 😮
Nažalost, nakon svega par godina taj Make-up brand se povukao iz Hrvatske.. Nove generacije nisu znale za njih jer ih nije bilo na društvenim mrežama… Nove generacije su kupovale ono što im je bilo poznato s mobitela a ne one reklame koje su se vrtile u reklamnoj minuti prije Dnevnika.
Zamislimo se nad jednim od najvećih proizvođača napitaka… Svakodnevno se vrte njihove reklame posvuda, kud god se okreneš vidiš nešto crveno… Pa ok! Svi znamo za njih, pa što se toliko oglašavaju!?
No što bi se desilo da prestanu!? 🤔
Sva njihova konkurencija bi u tom trenu postala vidljivija. Pitanje je samo koliko vremena bi trebalo da uzmemo plavog konkurenta s polica, pitanje je koliko bi trebalo proći da pročitamo naslov “Crveni zatvara svoja vrata”
———————–
A što ti prodaješ?
Ulažeš li u marketing?
Imaš li svoj web/Ads/YT/FB/IG/TikTok prodajni kanal?
Nekad sam hodala 12.12. od vrata do vrata i prodala svu pšenicu u jednoj zgradi. Tko bi danas otvorio vrata!?
Nekada sam uspješno radila u call centru zvala ljude na telefon i dogovarala prodaju.
Nekada sam organizirala parttyje za prodaju kutija 🤔
Do nedavno sam oglašavala FB/IG
Prošlo ljeto je krenulo i TikTok oglašavanje.
Marketing se mijenja. Ja sam u (Tik)Toku, a ti?
 
 

Iskoristite sve mogućnosti digitalnog oglašavanja

© 2024 Sva prava pridržana | JoR marketing