Rješavanje prodajnih i marketinških pitanja kroz viceve. Iako se na kraju vica nasmijemo, u ovom vicu analizirat ćemo “a što sad?”
Dođe zeko u medinu slastičarnu i pita ga:
Zeko: “Imate li 100 kolača od muha?”
Medo: “Nemamo :(“
Idući dan opet dolazi zeko u medinu slastičarnu
Zeko: “Imate li 100 kolača od muha?”
Medo: “Nemamo :(“
Treći i četvrti dan opet dolazi zeko s istim pitanjem…
Misli si medo “Zeko svaki dan dolazi i pita jel imam 100 kolača od muha. Idem mu ih napraviti!”
Peti dan eto zeke s istim pitanjem:
Zeko: “Imate li 100 kolača od muha?”
Medo: “Imamo!”
Zeko; “A kome ćete to prodati?”
Imaš li i ti proizvod ili uslugu koju znaš da negdje nekom treba ali ne znaš kako da dođeš do potencijalnih kupaca ili klijenata? Ili znaš da te traže ali ne znaš kako da te pronađu?
Pa ‘ajmo mi prodati medine kolače od muha!
Da bismo ih prodali prvo moramo definirati kome ćemo ih prodati. Lijepo je zeko pitao!
- Prvo ćemo postaviti pitanje tko uopće jede muhe?
- Gdje se nalaze
- Koje digitalne kanale koriste
- i mnoga druga pitanja za bolje targetiranje 😉
Žabe-babe su u bari. Cijeli dan vise na Fejsbuku. Njima ćemo plasirati Facebook oglase gdje ćemo targetirati samo njih!
Kameleon je cijeli dan za kompom, pokreti su mu usporeni, stalno je na mjestu i naručuje hranu online. Pretražuje web za ukusnim zalogajem. Njemu ćemo plasirati Google Ads search oglase.
Šišmiši, vole noćni život i noćne izlaske. Vrijeme provode naslikavajući se i objavljuju slike i filmiće na Instagramu i TikToku. Pogađate?
Rode lete visoko ali stalno nešto posvuda gledaju. Njima ćemo plasirati Google Ads display oglase. No, dopunimo aktualnu ponudu.. Žabe su se upravo najele kolača od muha 😉