Vrijeme

Home > Blog

Vrijeme (eng. Time)

Jave se meni jedni klijenti, muž i žena. Taman su otvorili web shop. Proljeće a na webu kaputi, jakne, kape, šalovi… Ne znaš što je skuplje.. I oni bi Google oglase. Dobro ali iskreno, nema smisla sad u 3em mjesecu ogašavati prošlogodišnju zimsku kolekciju. 

Ok, stala suradnja na nekih mjesec dana, taman do Uskrsa i sjeli mi na sastanak i počnem ja lijepo na tečnom hrvatskom… 
Vaši proizvodi su prekrasni, no novi ste online i dozvolite mi da vam složim oglase ali nemojte ništa očekivati prva tri mjeseca. Ja ću odraditi cijelu marketinšku priču i kroz remarketing, ali obzirom da su vaši proizvodi zbilja vrlo kvalitetni i cijena je u skladu s time.. Nemojte ništa očekivati prva tri mjeseca.”

I ok, ulože oni nekih 1,5 eur dnevno. Nakon dva tjedna zove mene čovjek i kaže “Gasi sve! Imali smo samo jednu prodaju!” Ja sva sretna “Imali smo jednu prodaju!!! Pa to je fantastično! Što smo prodali?” Ugl da sumiram: Uložili su nekih 20ak eura i za to prodali artikli od 280 eura. No, nisu bili zadovoljni.. Vjerojatno su očekivali da će za tih 1,5 eura svi navaliti kupovati njihove skupe predmete od 200-300-400 eura. 

Što misliš, da su dali da “vrijeme” odradi svoje, koliko su mogli zaraditi da su uložili mjesečno tipa 200 eura?

Vrijeme (eng. Weather)

Već sam se nekoliko puta našla u situaciji da nedosatatak konverzija opravdavam s “pa bilo je lijepo vrijeme!”

Što misliš jel me tko otkantao nakon ove rečenice… Pa jee.. Al što je s onima koji nisu? Prođe tako tjedan, dva, mjesec.. Kad  curi od jutros od 04:05… i tako danima… I nazovem ja klijenta i pitam “pa di si, što ima, kako prodaja!?” Kaže: “O pa baš dobro zadnjih par dana, nešto neočekivano dobro!”

Ja: “Ma nemoj, da nije možda zato što je kiša vani!?”

Pa kakve to ima veze jedno s drugim? 
Što većina ljudi rade kad je vani kiša i što kad je lijep proljetni dan? Sjede kod kuće ili su nedje u šetnji?

Moja priča prije digitalnog marketinga

Dobila sam tester neke kreme za lice ali ga nisam koristila jer tko zna što to može biti i moram paziti što sve stavljam na svoje prekrasno mladoliko lice.

Na nekom putovanju samo u prolasku vidim u djutiću tu krenu i samo zapamtim da je bila troznamenkasta brojka u eurima.

Ušla sam jedan dan u jednu našu drogeriju. Kad vidi imaju te kreme. Stojim ispred police ušokirana cijenom od 2.399,00 kn i ne čujem onu prodavaćicu koja se trudi prodati pod “jednom godišnje si to morate priuštiti”

A što nakon toga – kreće Google-anje. Zašto to toliko košta. Kaže “Kad se namažeš briše bore izgledaš sa 60 ko da imaš 30.. A ja 30 godina taman prve bore i mislim si, pa ima da izgledam ko da me nema!

A onda kreće remarketing.. Iz dana u dan, al ne previše, onako taman da ti kažem nakon mjesec dana (onaj dan kad je sjela plaća) “Sunce ti tvoje – dodaj u košaricu!”

Iskoristite sve mogućnosti digitalnog oglašavanja

© 2024 Sva prava pridržana | JoR marketing